Τα ζα 'μ αργά...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • Reddit
  • RSS

στου σούπερ μάρκετ την ουρά! 
"Δεν θες να είσαι πίσω μας. Θέλουμε τα χρόνια μας".

Με εκνευρίζει αφάνταστα όταν τύχει και έρθει η σειρά μου στο ταμείο του σούπερ μάρκετ και μπροστά από εμένα τυχαίνει να είναι μια αργή πελάτισσα. Οι ταμείες κάνουν την δουλειά τους μεν, αλλά όταν δεν υπάρχει ένα διαχωριστικό ώστε να τρέχει τα πράγματα τα δικά σου χωρίς να μπλέκονται με τα πράγματα της προηγούμενης σου'ρχεται να πάθεις παράκρουση.
Κατ' αρχήν με εκνευρίζουν εκείνες οι πελάτισσες που θέλουν να βάζουν τα πράγματα στις τσάντες του σούπερ μάρκετ ανάλογα με το που θα τα τακτοποιήσουν στο σπίτι τους: άλλη τσάντα για τα ντουλάπια, άλλη για το ψυγείο, άλλη για το μπάνιο, άλλη για την κουζίνα, άλλη για το πλυντήριο κλπ.. Θεωρώ πως όταν δεν υπάρχει κόσμος στο ταμείο πολύ καλά κάνουν και τοποθετούν τα πράγματα όπως θα τα τακτοποιήσουν μετά, όμως όταν υπάρχει ουρά, καλό θα είναι να έχει ανοιχτές σακούλες και να ρίχνει γρήγορα μέσα στη μια τα τρόφιμα και στην άλλη τα είδη σπιτιού (καθαριότητας, πλυντηρίου κλπ). Δεν γίνεται να κάνεις διαλογή, ένα ένα τα πράγματα... Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι υπομονετικοί και ειδικά όταν υπάρχουν μεγάλες ουρές... Όχι πως επειδή έχουμε κρίση οι ουρές δεν υπάρχουν. Υπάρχουν και παραυπάρχουν!
Απ'την άλλη υπάχουν και ταμείες που σε εκνευρίζουν με την συμπεριφορά τους: περνάνε τα πράγματα γρήγορα και μπλέκονται με της προηγούμενης και ενώ είσαι σε φάση να πιαστείς μαλλί με μαλλία με την άλλη πελάτισσα οι ταμείες πέρα βρέχουν. Πάρε καλή μου μια τσάντα μπροστά σου και ρίχνε τα πράγματα μέσα μέχρι να τελειώσει η προηγούμενη, αφού δεν υπάρχει διαχωριστικό. Κι εσύ θα τελειώσεις γρήγορα κι εγώ δεν θα τσακωθώ και θα σε πληρώσω αμέσως (δεν έχω τσακωθεί η αλήθεια είναι, αλλά λέμε...).
Πληρώθηκε ο άντρας μου και πήγα να ψωνίσω λίγα πραγματάκια. Να που πέφτω σε αργοκίνητο καράβι. Η ταμείας βέβαια δεν την άφησε έτσι... Ευτυχώς. Πήρε σακούλες και έριξε τα πράγματα μέσα και η πελάτισσα απλά καθυστερούσε να τις τακτοποιήσει στο καρότσι της... Γκρρρρ....
Που εγώ όταν πάω με καρότσι (της λαϊκής καλέ), αρπάζω τις σακούλες και κάνω στην άκρη ώστε να μην καθυστερώ τον κόσμο στον ταμείο και τις τακτοποιώ όπως εγώ θέλω στο καρότσι μου και καθυστερώ όσο θέλω. Ο καθένας στο ταμείο θέλει να τελειώνει γρήγορα.
Δεν πάμε στο σούπερ μάρκετ για να δείξουμε το πόσο καλές νοικοκυρές και  τακτικές είμαστε. Η νοικοκυροσύνη φαίνεται στο σπίτι σου που έχει την "υπογραφή" σου. Στο σούπερ μάρκετ είμαστε απλοί περαστικοί. Τέλος!

0 σχόλια to “Τα ζα 'μ αργά...”

Δημοσίευση σχολίου